V splošnem izzivu si lahko kot ekipa zamislite svoj izziv, ki ga želite rešiti – pri tem imejte v mislih, da mora biti ideja izvirna in razvita izključno za namen Arnesovega HackathONa, temu pa mora prav tako slediti metodologija rešitve oz. vasa rešitev (npr. programska koda, aplikacija, ipd.).
Za oblikovanje izziva se lahko osredotočite na tri široka področja:
- • Zdravje in dobro počutje
- • Socialne pravice in enake možnosti
- • Trajnostna prihodnost
Nekaj primerov področij, kjer je smiselno tudi vključevanje tematike digitalnih dvojnikov:
- Pametne tovarne oz. modeliranje virtualne tovarne oz. digitalnega dvojčka z namenom optimizacije proizvodnje (npr. manjši vpliv na okolje, izboljšanje pogojev dela za delavce, manj industrijskih odpadkov, ipd.)
- Pametne bolnišnice oz. digitalni dvojnik bolnišnice z namenom optimizacije organizacije dela v bolnišnicah ter boljše pretočnosti pacientov, izboljšava okolja za paciente in delavce, ipd.
- Pametna mesta (urbanizem, gradbena projektiva, energetska učinkovitost, logistika javnega prometa, ipd.)
- Bioinformatika (npr. varstvena biologija, rastlinska biotehnologija, optimizacija pridelkov za boljšo rast in večjo odpornost na esktremne vremenske razmere, ipd.)
- Building information modelling oz. BIM v gradbenem načrtovanju (modeli gradnje, ki vsebujejo vse atribute, od popisov materiala, do cen, do tipov materiala in popisa procesov, …)
Vse rešitve se morajo navezovati cilje trajnostnega razvoja UNESCO.
Če za svojo idejo potrebujete podatke, ki niso javno dostopni na portalu OPSI, nam pišite in preverili bomo, če jih lahko pridobimo za vas.